Pagina de start   Cautare avansata   FAQ   Lista membrilor   Grupuri de utilizatori   Inregistrare   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Prima pagina - Testoase.com
Prima PaginaChatCreaza-ti un cont pe Testoase.comRegulamentul ForumuluiContact

Primii pasi   Intrebari frecvente   Specii de testoase   Hrana   Boli   Hibernare   Reproducere   Utile 
Povestea celor 8 oua! Spor la ECLOZARE...
Du-te la pagina 1, 2  Urmatoare

Creaza un subiect nou   Raspunde la subiect    Pagina de start a forumului Testoase de apa si de uscat Testoase de apa
« Subiectul anterior | Subiectul urmator »   Share
Autor Mesaj
ldream
Testos juvenil
Testos juvenil

Data inscrierii: 20/07/2010

MesajTrimis: Sam 07 24, 2010 12:58 am    Titlul subiectului: Povestea celor 8 oua! Spor la ECLOZARE... Raspunde cu citat (quote)

Numele meu este Dragos si sunt medic in cel mai nordic oras din Romanica. Am pasiuni acvaristice/ terraristice si am mostenit la pachet cu viitoarea mea sotie si 4 broscute cu tample rosii de care ma ocup de 7ani.
Iata prima mea dragoste, acvaristica - acvariu JUWEL RIO400 litri (nu intru in detalii, sunt activ pe alt forum)

Despre broscute acum: Kitty, Boogie, Lola si Cucuz. Toate bune si frumoase, au trecut de acum 7ani prin multe stadii, de la un acvariu de 40litri fara insula, la unul de 120Litri cu insula (pentru 3ani) si acum la o minipiscina de 400litri cu cascada inclusa si filtru extern.

Sa nu va povestesc ce fain isi fac ele fotosinteza in noile conditii la 7 dimineata:

Primul ou a aparut in acvariu acum 3 ani, intamplator l-am descoperit pe jumatate spart cand m-am intors de la cabinet.
Iata poza de atunci:

Va continua.. imi pica ochii, ouale sunt la incubator deja!

Ultima modificare efectuata de catre ldream la Sam 07 24, 2010 8:59 am, modificat de 1 data in total
Sus
alin
Testos meserias
Testos meserias

Data inscrierii: 06/04/2008

MesajTrimis: Sam 07 24, 2010 7:46 am    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)